קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות54
ציון בריאות0
מגזין

מיני מאפינס בטטה

מיני מאפינס בטטה
מיני מאפינס בטטה עשויים להיות בדיוק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתאים ל-54 ומחירו 4 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 35 קלוריות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ג'ינג'ר מגובש, מים, בטטה וסוכר. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 10% . מתכונים דומים: מיני מאפינס בטטה , מיני מאפינס בטטה מלחם תירס בטטה ומיני מאפינס בטטה קינמון תפוחים .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים. בקערה נוספת מערבבים את הביצים, תפוחי האדמה, המים, השמן ורסק התפוחים. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים.
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ציפו כוסות מאפינס מיניאטוריות בתרסיס בישול או השתמשו בבתי נייר; למלא שני שליש מלא. לשטרויזל, שלבו את תערובת האפייה, שיבולת שועל וסוכרים; לחתוך בחמאה עד לקבלת פירורים. מערבבים פנימה ג'ינג'ר.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
פניני סוכר כסףפניני סוכר כסף
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
מפזרים מעל הבלילה.
4
אופים ב-350 מעלות במשך 10-12 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)ביסקוויט / תערובת אפייהביסקוויט / תערובת אפייה2(חוֹרֶף)ביסקוויט / תערובת אפייהביסקוויט / תערובת אפייה11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חמאה קרהחמאה קרה566 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ דק ג'ינג'ר גבישיקצוץ דק ג'ינג'ר גבישי2ביצים, מכותביצים, מכות125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)שיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק133אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירה בטטותפירה בטטות3(חוֹרֶף)רסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן90אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה