קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

מיקרוגל מוצ'י

מיקרוגל מוצ'י
תמיד כיף שיש עוד מתכון יפני טעים, אז תנו הזדמנות ל מיקרוגל מוצ'י. מתאים ל-25 מנות. מנה אחת מכילה 19 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. 520 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם סוכר, חומץ מזוקק, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. . וזה די גרוע. נסו מיקרוגל בסאן לאדו-מיקרוגל הודי מתוק S-קל דיוואלי ממתקים, סאקורה מוצ'י, ו Daifuku Mochi (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לערבב יחד את mochiko, 1 כוס סוכר, ומים עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את 2 טיפות חומץ כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
3
יוצקים לתוך צלחת בטוחה במיקרוגל, ומכסים באופן רופף עם פלסטיק. מיקרוגל במשך 8 עד 10 דקות על גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
הסר, ולתת מגניב עד מגניב מספיק כדי להתמודד.
5
בקערה קטנה, לשלב את עמילן תפוחי אדמה, 1/4 כוס סוכר, ומלח. להפוך את מוצ ' י החוצה על הפלסטיק, לחתוך לחתיכות באמצעות סכין פלסטיק או עץ. סכיני מתכת נוטים לתקוע יותר מדי.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
6
מגלגלים את החלקים בתערובת עמילן תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
גלולגלול

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Quintan Essentia Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.