קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

מלאי דגים

מלאי דגים
מלאי דגים דורש כ 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 334 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם עלי דפנה, מלח, קורנית, וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זה הובא לכם על ידי וויליאמס סונומה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו מלאי דגים, מלאי דגים, ו מלאי דגים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.