קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

מלית מלחמתי בטעם פטריות

מלית מלחמתי בטעם פטריות
מלית Forcemeat בטעם פטריות עשויה להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 399 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. אם יש לך יין פורט, כבד הודו, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו תפוצ'יפס בטעם מילוי, מלית חג ההודיה בטעם פיצה (או רוטב), ו מלית פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להשרות פטריות פורצ ' יני במים החמים במשך 20 דקות. לסחוט את הפטריות יבש דק קוצצים. מסננים את השריית נוזל ושמורה. לקרוע את הלחם לחתיכות ולספוג בחלב. קוצצים בגסות את הכבד ומשרים את הקוניאק והנמל.ממיסים את החמאה במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
קוניאקקוניאק
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
כבדכבד
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
יציאהיציאה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיף את הבצל ומבשל, ערבוב, במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את כל הפטריות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הפטריות משחיתים יפה ויבש, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
4
מניחים את הבשר הטחון בקערת ערבוב גדולה. לסחוט את הלחם השרייה על ידי חופנים כדי לחסל כמה שיותר מהנוזל ככל האפשר, ולהוסיף אותו לבשר הקרקע.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
5
מוסיף את כבד טורקיה עם המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
כבד טורקיהכבד טורקיה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
6
מוסיפים את תערובת הפטריות, חלמוני הביצה, מרווה, פטרוזיליה, טימין, מלח, פלפל ואגוז מוסקט. ללוש את התערובת יחד עם הידיים שלך עד טוב מאוד מעורבב. לטגן קצת מלית בחמאה קטנה; לטעום ולהתאים את התיבול.
מרכיבים שתצטרך
זנים של פטריותזנים של פטריות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

3(חוֹרֶף)קוניאקקוניאק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש2largesחלמוניםחלמונים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחון דקפטרוזיליה טריה טחון דק15עלי מרווה טריים, טחון דק (או 1 כף מרווה מיובשת)עלי מרווה טריים, טחון דק (או 1 כף מרווה מיובשת)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה טריות, ניקו, גזוז ועבה פרוספטריות שיטאקה טריות, ניקו, גזוז ועבה פרוס11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לטעםפלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1צביטהאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות צדפות טריות, נקיות, גזוז ועבות פרוסותפטריות צדפות טריות, נקיות, גזוז ועבות פרוסות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קת חזיר טחון טריקת חזיר טחון טרי3(חוֹרֶף)יין פורטיין פורט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח, בתוספת טעםמלח, בתוספת טעם1כבד טורקיה, גזוז של שומן כתמים דהויים, שטוף וטפחת יבשכבד טורקיה, גזוז של שומן כתמים דהויים, שטוף וטפחת יבש4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים10פרוסותלחם לבן יבש מוצק, קרומים הוסרולחם לבן יבש מוצק, קרומים הוסרו170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות טריות, נקיות, גזוז, פרוסות עבותפטריות לבנות טריות, נקיות, גזוז, פרוסות עבות