קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות94
מגזין

מנות הדגים הקאריביים של טיה

מנות הדגים הקאריביים של טיה
המתכון מנות דגים הקאריביים של Tia יכול לספק את השתוקקות מרכז אמריקה שלך בערך 1 שעה. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 91 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, שום, תיבול, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: חבילות דגים קריביים, מנות דגים וירקות, ו דגים מאודים בחבילות.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דומיין ויינבך קובי לורנס גוורסטרמיינר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 54 דולר.
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
הניחוחות מעוררים עם הערות של עלי ורדים ופירות אקזוטיים. מעט יבש על החיך, הבציר הזה חושף זר של קנטלופ בשל, גויאבה, וניחוחות נקטרינה אשר מאוזנים עם תבלינים עדינים כגון זנגביל והל. הסיום ארוך ואלגנטי.זה Gewurztraminer הוא צדדי וניתן לזווג עם סלמון מעושן, כמו גם חזיר בג ' ינג ' ר מטוגן, מטבח דרום מזרח אסיה כגון קארי קוקוס אדום, מנות הודיות, או בסגנון מרוקאי. גם נהדר בכוחות עצמו, כמו אפריטיף, או עם כבד אווז עשיר, גבינות בוגרות.