קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

מנות עוף ברביקיו

מנות עוף ברביקיו
המתכון מנות עוף ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 25 דקות. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לך רוטב ברביקיו מקורי, תירס, חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו מנות ארוחת ערב עוף ברביקיו, מנות מנגל עוף לסכל, ו דבש צלוי-מנות קציצות ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל חום לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מקום 1 חזה עוף על כל אחד 4 סדינים גדולים רדיד כבד חובה; העליון עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מקפלים לעשות 4 מנות.
4
גריל 12 עד 15 דקות. או עד עוף נעשה (165F).
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
חותכים חריצים בנייר כסף כדי לשחרר קיטור לפני פתיחת מנות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Boneshaker גפן הישן זינפנדל עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.