קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

מרי קלויה עם שעועית ירוקה כבושה חמה

מרי קלויה עם שעועית ירוקה כבושה חמה
המתכון קלוי מרי עם שעועית ירוקה כבוש חם יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 40 דקות. מנה אחת מכילה 338 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 6. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 34 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. ראש לחנות ולקחת סירופ אגבה, שום, מלח סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. עם כפית ציון 78%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרי קלויה עם שעועית ירוקה כבושה חמה, עגבניות ירוקות כבושות חמות, ו שעועית ירוקה כבושה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
שוטפים ומייבשים את העגבניות ומסירים את הגבעולים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
4
שמים את העגבניות, השום, הבצל והג 'לפנו בתבנית אפייה גדולה מזכוכית (9 על 13 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
5
מזלפים את הירקות בשמן זית ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
6
אופים עד שרק מתחילים להשחים, בערך 45 עד 60 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מוציאים מהתנור, מניחים להתקרר ומכניסים דרך טחנת מזון להסרת הזרעים והעור.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מוסיפים את התערובת לקערה בינונית ומחית עם בלנדר מקל.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
9
יוצקים לכלי זכוכית גדול ומכניסים למקרר. כשהוא קריר מוסיפים את התבלינים ומיץ הירקות הכבוש ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ירקותמיץ ירקות
תיבולתיבול
10
לשירות, הוסיפו כמה שעועית ירוקה כבושה לכל כוס, מלאו בקרח והוסיפו 2 אונקיות וודקה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקה כבושהשעועית ירוקה כבושה
וודקהוודקה
קרחקרח
11
יוצקים פנימה את מיץ העגבניות המוכן, מערבבים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
12
* הערה של קוק: זרעים-עבור חם, זרעים - עבור בינוני חם. אם אינך יכול למצוא צ 'ילה אדומה, החלף 2 ג' לפנוס. צ ' ילה אדומה היא חלפיניו הבשיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
זרעיםזרעים
13
בסיר קטן, על אש גבוהה, הביאו את המים לרתיחה, ואז כבו את האש והוסיפו 1 כפית מלח ואת האגבה, תוך ערבוב עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
אגבהאגבה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
מסירים מהאש ומניחים להתקרר.
15
בקערת זכוכית מוסיפים את החומץ, מיץ הליים, פרוסות הליים, גרגירי הפלפל, פלפלי הצ ' ילי ושום מלא וטחון. מערבבים פנימה את תערובת מי המלח-אגבה המקוררת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שום טחוןשום טחון
פרוסת לייםפרוסת ליים
פלפלפלפל
מיץ לייםמיץ ליים
חומץחומץ
אגבהאגבה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
16
שוטפים וקוצצים את השעועית הירוקה. הביאו סיר מים גדול לרתיחה על אש בינונית. מערבבים פנימה את 1 כפית המלח שנותרה, ואז מוסיפים את השעועית. מבשלים עד שהשעועית מתחילה להפוך לירוקה בהירה ופשוט רכה, בערך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
17
מסירים מהאש ומסננים. שוטפים מיד במים קרים ומכניסים אותם לאמבט קרח למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
קרחקרח
18
מסננים היטב.
19
אם אתה שימורים, להכין את הצנצנת (ים) על פי הוראות עיבוד, מוסיפים את השעועית ולאחר מכן מכסים בתערובת פלפל צ ' ילה חומץ. מעבדים בסיר שימורים למשך 3 דקות, מוציאים ומצננים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חומץחומץ
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
20
אתה יכול גם לשים אותם בצנצנות מעוקרות ולקרר במקום לעשות את תהליך השימורים. רק לשמור תחת קירור ולאכול בתוך 1 חודש. בכל שיטה המתאימה לך ביותר, אפשר לאלה לכבוש במשך 48 שעות לפני האכילה.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ אגבהסירופ אגבה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם4(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים6ציפורןשום, קלופים, בתוספת 2 כפות טחוןשום, קלופים, בתוספת 2 כפות טחון3(חוֹרֶף)חזרת חמה במיוחדחזרת חמה במיוחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואקרח, להגשהקרח, להגשה1חלפיניו, זרעחלפיניו, זרע1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרי, בתוספת 1 ליים, פרוס דק מאודמיץ ליים טרי, בתוספת 1 ליים, פרוס דק מאוד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1אדום צ'ילה, פרוס 8 רצועות ארוכות * ראה הערה של קוקאדום צ'ילה, פרוס 8 רצועות ארוכות * ראה הערה של קוק2(יכול להיות או להרחיק)מלח ים, מחולקמלח ים, מחולק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, גזוזשעועית, גזוז3kgsעגבניות, ירושה מועדפתעגבניות, ירושה מועדפת4(יכול להיות או להרחיק)מיץ ירקות כבושמיץ ירקות כבוש340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)וודקה (2 אונקיות לקוקטייל)וודקה (2 אונקיות לקוקטייל)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן11 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה זו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.