קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

מרינדה טונה Ahi

מרינדה טונה Ahi
מרינדה טונה Ahi יכול להיות רק המרינדה שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 295 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו סטייק טונה, שיני שום, רוטב טריאקי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. נסו מרינדה סטייק טונה, קבב טונה עם מרינדה ג'ינג'ר-צ' ילה, ו היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה אהי. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, "בשרני" דגים כמו טונה ahi בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם שלך ahi tunan מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.