קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות2
מגזין

מרינדה טריאקי

מרינדה טריאקי
המתכון מרינדה טריאקי מוכן תוך 10 דקות בערך. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון יפני. אתה מקבל מרינדה שמגישה 3. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 209 קלוריות. אם יש לך רוטב סויה, מים, זנגביל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . וזה לא כל כך מצוין. נסו מרינדה טריאקי, מרינדה טריאקי, ו מרינדה טריאקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב סויה, מים, סוכר חום, ג ' ינג ' ר, שום, בצל ושרי ומערבבים היטב עד שהסוכר מתמוסס. השתמש כדי להשרות בשר או ירקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרי.שרי.
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
בשרבשר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ראטס מקורי Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות