קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

מרק אטריות ראמן

מרק אטריות ראמן
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל יפני. נסו להכין מרק אטריות ראמן בבית. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 254 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם רוטב סויה, שורש ג'ינג'ר, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 49%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: מרק אטריות ראמן, מרק אטריות ראמן יפני, ו מרק אטריות ראמן יפני.

הוראות

1
בסיר בינוני משלבים מרק ואטריות. מכסים ומביאים לרתיחה על אש גבוהה; מערבבים לפירוק אטריות. מנמיכים את האש לבינונית ומוסיפים רוטב סויה, שמן צ 'ילי וג' ינג ' ר. מבשלים, לא מכוסים, למשך 10 דקות. מערבבים שמן שומשום ומקשטים בבצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
פסטהפסטה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: סוביניון בלאן, רוטב שומשום יפני, ריזלינג

ניתן לשלב אטריות ראמן עם סוביניון בלאן, סאקה וריסלינג. סאקסי היא בחירה ברורה בכל הנוגע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אתה יכול לבחור בסוביניון בלאן או ריזלינג. שמורת עמק וילה מריה ויראו סוביניון בלאן עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
שמורת עמק וילה מריה ויראו סוביניון בלאן
שמורת עמק וילה מריה ויראו סוביניון בלאן
ייצוג קלאסי של סוביניון בלאן מעמק ויראו במרלבורו, מפוצץ בתווי פירות טרופיים ארומטיים שנמצאים בתת-אזור חם יותר זה. יין זה מציג ניחוחות עוצמתיים של דומדמניות שחורות, פסיפלורה ומלון סלע בשל. לחיך מערך מפתה של פירות הדר בשלים מעורבבים בעשבי תיבול חריפים כמו רוזמרין טרי, ומסיימים בחומציות עדינה.