קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות18
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק איטלקי עבה

מרק איטלקי עבה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל מרק איטלקי עבה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 416 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור סתיו. אם יש לך מלח, מים, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו פלפל מוצרלה עם רוטב איטלקי עבה, מרק עגבניות עבה, ו מרק מינסטרונה שמנמן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בשר בקר ובצל בתנור הולנדי על אש בינונית, ערבוב עד בקר מתפורר והוא כבר לא ורוד; לנקז. החזר תערובת למחבת. מערבבים עגבניות, הבא 7 מרכיבים, ואם תרצה, אבקת צ ' ילי; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות. מערבבים שעועית ואת 3 החומרים הבאים; מבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות. מערבבים בפסטה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מפזרים כל מנה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.