קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

מרק גמביה קריאולי

מרק גמביה קריאולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קריאולי, אז תנו הזדמנות ל Creole Gumbo. במנה עיקרית זו יש 689 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה של Allrecipes יש 34 אוהדים. אם יש לכם חמאה, תיבול, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה די טוב. מתכונים דומים: רוטב גאמבו קריאולי סטאוט, עוף בסגנון גאמבו קריאולי, ו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) .

הוראות

1
מרתיחים חזה עוף וירכיים עם בצל ופלפל בל בסיר גדול של מים מלוחים, במשך כ 40 דקות או עד מבושל דרך וכבר לא ורוד בפנים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
פלפלפלפל
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
ניקוז, עוף debone ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
בסיר גדול מערבבים יחד קמח וחמאה על אש נמוכה כדי להפוך רביכה; מוסיפים עוף מבושל, נקניק ומים ומביאים הכל לרתיחה. כיסוי סיר ומבשלים על אש נמוכה במשך כ 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים שרימפס ומבשלים כ 1 יותר שעה, ולאחר מכן מוסיפים תיבול לפי הטעם ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. לבקנים טורס pazo das Bruxas עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.