קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

מרק חזיר עדשים-שעורה

מרק חזיר עדשים-שעורה
ניתן להכין את מרק חזיר עדשים ושעורה בערך 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה מכין 5 מנות עם 270 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, שן שום, חזיר ופלפל. זה עובד היטב כמנה עיקרית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 59%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: מרק עדשים-שעורה, מרק עדשים ושעורה, ו מרק שעורה עדשים.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הבצל, הסלרי והשום בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את המרק, העדשים, הבזיליקום, האורגנו, הרוזמרין והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
עדשיםעדשים
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים חזיר וגזר. מכסים ומבשלים עוד 10 דקות. מחזירים לרתיחה; מערבבים פנימה את השעורה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15 דקות או עד שהשעורה והעדשים רכים. מערבבים פנימה עגבניות; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
עדשיםעדשים
שעורהשעורה
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)