קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כדורי בשר מקסיקני

מרק כדורי בשר מקסיקני
מרק קציצה מקסיקני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 320 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור סתיו. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, מים, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו מרק כדורי בשר מקסיקני, מרק כדורי בשר מקסיקני, ו מרק כדורי בשר מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לחמם את השמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים את הבצל וחצי jalapeos ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הוא שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את הקישואים, 1 1/2 כפיות של אורגנו מיובש, אם באמצעות, ו 1/4 כפית של כמון ומבשלים, ערבוב, עד הקישואים מתחיל להתרכך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
מוסיפים את המרק, המים, העגבניות, 1 1/4מספקות של המלח, ו 1/2 כפית של הפלפל השחור; מביאים לרתיחה. מבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
5
בינתיים, בקערה בינונית, לשלב את בשר טחון, שום, jalapeo הנותרים, 1/4 כפית כמון, 3/4 כפית אורגנו מיובש או 1 כף אורגנו טרי, 1/2 מלח כפית, ו 1/4 כפית פלפל שחור, פירורי הלחם, והביצה. לעצב את התערובת לתוך 24 כדורי בשר, על 1 אינץ ' בקוטר.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו טריאורגנו טרי
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
(צינור גדול)(צינור גדול)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
6
מוסיפים את כדורי הבשר והתירס למרק ומבשלים עד כדורי הבשר נעשים, על 5 דקות. מערבבים את מיץ הסיד ואת הנותרים 1 כף אורגנו טרי, אם שימוש.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו טריאורגנו טרי
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
7
המלצת יין: אורגנו, jalapeos, וכמון כאן ייתן רוב היינות ריצה לכסף שלהם, אבל זינפנדל אדום מלא תשוקה הוא חריף ועשיר מספיק כדי להתמודד עם החומרים החזקים האלה בלי להירתע.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות משומרות מנוקזות (פחית 15 אונקיה אחת)עגבניות חתוכות לקוביות משומרות מנוקזות (פחית 15 אונקיה אחת)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת ביתשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת בית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'3(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1ביצה, מוכה לערבבביצה, מוכה לערבב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטרי (לחתוך בערך 2 אוזניים) או גרעיני תירס קפואטרי (לחתוך בערך 2 אוזניים) או גרעיני תירס קפוא2ציפורןשום, טחוןשום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2פלפלים חלפיניו, זרעים וצלעות הוסרו, קצוץפלפלים חלפיניו, זרעים וצלעות הוסרו, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, או 2 כפות קצוץ אורגנו טריאורגנו מיובש, או 2 כפות קצוץ אורגנו טרי1קטןבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים (על , לחתוך לקוביות 1/2 אינץקישואים (על , לחתוך לקוביות 1/2 אינץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאפשר לנסות הוא ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני