קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות11
ציון בריאות7
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כופתאות סרטנים

מרק כופתאות סרטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק כופתאות סרטנים. מתכון זה מספק 11 מנות. עם 312 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ cookalmostanything.blogspot.com יש 26 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם נבטי במבוק, עשב לימון, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: מרק כופתאות, מרק בשר וכופתה, ו מרק כופתאות סיני.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה