קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

מרק נצחי: מרק העצם הקל ביותר שתבצע

מרק נצחי: מרק העצם הקל ביותר שתבצע
מרק נצחי: מרק העצמות הקל ביותר שתכין הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 412 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים עשו את המתכון הזה, ו-9535 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם עלי דפנה, עוף, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הירקות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. נסו איך לעשות מרק עצמות תוצרת בית, איך לעשות מרק עצם פחמימות נמוך בסיר מיידי, ו איך לעשות מרק עצמות בבישול האיטי שלך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים עוף שלם אחד או את המסגרת של עוף צלוי לתוך הבישול האיטי שלך עם מפרץ מתוק, פלפל שחור וכל שאריות ירקות יש לך על היד. מכסים במים מסוננים ומבשלים נמוך במשך שבוע אחד.לאחר עשרים וארבע שעות, אתה יכול להתחיל להשתמש במרק. כפי שאתה צריך מרק או מלאי, פשוט לטבול מצקת או מדידת כוס לתוך סיר איטי כדי להסיר את כמות המניה שאתה צריך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עוף צלויעוף צלוי
מים מסונניםמים מסוננים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
מצקתמצקת
2
יוצקים אותו דרך מסננת בסדר רשת או, רצוי, מסנן קפה לשימוש חוזר אשר יסייע להבהיר את המרק. החלף את המרק שאתה מסיר מן הבישול האיטי עם כמות שווה של מים מסוננים. אם אתה משתמש כולו, עוף טרי, אתה יכול גם להסיר בשר עוף מן הבישול האיטי לפי הצורך עבור מערבבים צ ' יפס, במרקים או בסוף השבוע, מסננים את כל מרק שנותר להשליך או קומפוסט העצמות. העצמות מהעוף שלך צריכות להתפורר כאשר לחצו בין האגודל לאצבע. הרכות שלהם היא אינדיקציה לכך שרוב המזון מהעצמות-מינרלים, חומצות אמינו-זינקו מהעצמות ולתוך המרק שנהניתם ממנו כל השבוע. לשטוף את הכנס של סיר איטי שלך ולהתחיל שוב.
מרכיבים שתצטרך
מים מסונניםמים מסוננים
חתיכות חזה עוף ללא עצמות וללא עור (בערךחתיכות חזה עוף ללא עצמות וללא עור (בערך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף