קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות41
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק נקניק איטלקי (הודו)

מרק נקניק איטלקי (הודו)
מרק נקניק איטלקי (טורקיה) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 611 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. לך לחנות ותביא קרקר, עגבניות משומר, אורגנו ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: מרק חתונה איטלקי עם נקניק הודו וכרוב, מרק גבינה טורטליני עם נקניק הודו איטלקי וכרוב, ו מרק תרד וטורקיה נקניק איטלקי עם ירקות & Orzo.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Spalletti קיאנטי ריזרב Poggio Reale. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.