קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

מרק עוף ופטריות תאילנדי

מרק עוף ופטריות תאילנדי
מרק עוף ופטריות תאילנדי הוא מנה עיקרית אסיאתית. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 205 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לך בצל אביב, ממרח קארי תאילנדי, עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוף תאילנדי ריחני & מרק אטריות, טום קה גאי - מרק עוף תאילנדי במרק חלב קוקוס, ו טורטליני פטריות במרק פטריות.

הוראות

1
להטות את המניה לסיר, ולאחר מכן מערבבים את ממרח קארי, רוטב דגים, סוכר, מיץ ליים ורוב ההתלהבות. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן מוסיפים את הפטריות והלבנים של בצל האביב. כיסוי, ואז ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
משחת קארימשחת קארי
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים את העוף ואת רוב ירקות בצל האביב כדי לחמם בעדינות דרך, ולאחר מכן לשרת יצוק לתוך קערות ומפוזר עם גרידת הסיד הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם מיץ ליים נוסף, סוכר ורוטב דגים בצד כך שכל אחד יכול להתאים את bowlfuls שלהם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.