קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות20
ציון בריאות14
מגזין

מרק פסטה פוטלוק

מרק פסטה פוטלוק
מרק פסטה פוטלוק לוקח בערך שעה ו-40 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן ובסך הכל 84 קלוריות. תמורת 32 אגורות למנה, תקבלו ארוחה קלה שמגישה 20. זה מושלם לסתיו. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, סוכר, רוטב עגבניות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 52%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלט פסטה פוטלוק, חזיר ופסטה פוטלוק וסלט פסטה פוטלוק אנטיפסטו.

הוראות

1
בסיר, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: ספגטי או הפסטה האהובה עליכםהצעת הגשה: ספגטי או הפסטה האהובה עליכם
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות כרישה פרוסה, חלקים לבנים בלבד1 1/2 כוסות כרישה פרוסה, חלקים לבנים בלבד
2
מוסיפים את המים, העגבניות, הגזר, הסלרי, הבצל, הפלפל הירוק, רוטב העגבניות, תערובת המרק, הסוכר והתבלינים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, למשך שעה.
מרכיבים שתצטרך
2 לחמי פיתות (6 אינץ'), חצויים ומחוממים2 לחמי פיתות (6 אינץ'), חצויים ומחוממים
1 קילו לינגוויני, מבושל לפי הוראות האריזה1 קילו לינגוויני, מבושל לפי הוראות האריזה
חרדל צהוב, לא חובהחרדל צהוב, לא חובה
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
חבילות כל אחת) רצועות עוף דרום-מערביות מוכנות לשימוש, חתוכות לקוביותחבילות כל אחת) רצועות עוף דרום-מערביות מוכנות לשימוש, חתוכות לקוביות
6 תפוחי אדמה אדומים בינוניים חתוכים לקוביות6 תפוחי אדמה אדומים בינוניים חתוכים לקוביות
4 בצלים לבנים, קצוצים4 בצלים לבנים, קצוצים
צ'דר חד, חתוך לקוביותצ'דר חד, חתוך לקוביות
32 מרשמלו גדולים, חצויים32 מרשמלו גדולים, חצויים
אריזה פונדנט מגולגל רגיל מוכן לשימושאריזה פונדנט מגולגל רגיל מוכן לשימוש
3
מערבבים מקרוני ושעועית; חום דרך. לזרוק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס קמח לכל מטרה (בערך, או לפי הצורך ליצירת רוקס)2/3 כוס קמח לכל מטרה (בערך, או לפי הצורך ליצירת רוקס)
מקרונימקרוני
4 עד 5 כפות חתיכות בייקון אמיתיות4 עד 5 כפות חתיכות בייקון אמיתיות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.