קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

מרק צדפות עם קארי ירוק

מרק צדפות עם קארי ירוק
מרק צדפות עם קארי ירוק יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון המרק שלך. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 162 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו שאלוט, שיני שום, שמן שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, מרק קארי ירוק, ו טופו ומרק קארי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין משחת קארי, לחמם מחבת קטנה, כבדה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף הראשון 4 מרכיבים למחבת; לבשל 1 דקה או עד ריחני, ערבוב לעתים קרובות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים תערובת ספייס תבלין או מטחנת קפה; תערובת תהליך עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
4
מניחים תבלינים טחונים, כוסברה, ואת 8 החומרים הבאים (דרך סראנו) במעבד מזון; תהליך עד קצוצים, גירוד הצדדים. עם מעבד על, לאט לשפוך 1/4 כוס מים דרך מצנח מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבליניםתבלינים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
5
כדי להכין מרק, לחמם 1 1/2 כפיות שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
להוסיף משחת קארי למחבת; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים 4 כוסות מים, יין, ומיץ צדפות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות; להוסיף מולים. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני-גבוה 5 דקות או עד מולים פתוחים; להשליך כל פגזים שלא נפתחו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מיםמים
ייןיין
8
מפזרים 1/3 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
9
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחורפלפל שחור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי5שיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ lemongrass טרי קצוץ (על 2 גבעולים)קצוץ lemongrass טרי קצוץ (על 2 גבעולים)2(יכול להיות או להרחיק)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)60 מולים (על, שפשף debearded60 מולים (על, שפשף debearded1סראנו צ'ילהסראנו צ'ילה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאלוט, חצוי (אודותשאלוט, חצוי (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים תאילנדי (כגון שלושה סרטנים)רוטב דגים תאילנדי (כגון שלושה סרטנים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.