קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

מרק תאילנדי חם וחמוץ: טום יאם גונג

מרק תאילנדי חם וחמוץ: טום יאם גונג
מרק תאילנדי חם וחמוץ: טום יאם גונג עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 187 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. אם יש לך מרק עוף, רוטב דגים, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה אדיר. מתכונים דומים: טום יאם גונג (מרק שרימפס חריף וחמוץ תאילנדי), טום יאם גונג (מרק שרימפס תאילנדי חריף), ו מרק חם וחמוץ.

הוראות

1
מביאים את המניה לרתיחה מעל חום בינוני בסיר.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את lemongrass, עלי ליים קאפיר, galangal, ו chiles. מנמיכים את החום בינוני נמוך, לכסות, ומבשלים במשך 15 דקות כדי לתת את התבלינים להחדיר את המרק.
מרכיבים שתצטרך
עלי ליים כפירעלי ליים כפיר
עשב לימוןעשב לימון
GalangalGalangal
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
תבליניםתבלינים
מרקמרק
3
לחשוף ולהוסיף את רוטב הדגים, סוכר, ופטריות. מבשלים במשך 5 דקות. לזרוק את השרימפס ולבשל במשך כ 8 דקות עד שהם הופכים ורודים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
פטריותפטריות
שרימפסשרימפס
סוכרסוכר
4
הסר מהחום והוסף את מיץ הלימון, בצל ירוק וכוסברה. טעם של מלח ותבלינים; אתה צריך להיות איזון שווה של חריף, מלוח, חמוץ. זה רעיון טוב לספר לאורחת שלך שעלי לימון וליים הם לטעם בלבד ויש להימנע מהם בעת אכילת המרק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי לייםעלי ליים
עשב לימוןעשב לימון
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבליניםתבלינים
מלחמלח
מרקמרק