קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תפוחי אדמה ציפי

מרק תפוחי אדמה ציפי
מרק תפוחי אדמה ציפי נטול גלוטן, מרק. והוא מתאים להגשה ל 14 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 225 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם התרשם מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם בייקון, בצל, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 40%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה ציפי, נתחי תפוחי אדמה ציפי, ו מרק אורז ספרדי ציפי.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בייקון ובצל; מסננים ומניחים בצד. בקומקום מרק או בתנור הולנדי מבשלים את תפוחי האדמה והגזר במים למשך 20 דקות או עד שהם רכים (לא מסננים). מערבבים פנימה את שאר החומרים ואת תערובת הבייקון. מבשלים 10 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות