קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות2
ציון בריאות59
מגזין

מתכון סלמון טיקה (עם יוגורט מלפפון)

מתכון סלמון טיקה (עם יוגורט מלפפון)
מתכון סלמון טיקה (עם יוגורט מלפפון) הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 46 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 798 קלוריות. אם יש לכם לחם נאן, שמן זית, כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב יוגורט טבעי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. עם כפית מתכונים דומים: Tzatziki (יוגורט ומלפפון לטבול), יוגורט מלפפון ההלבשה, ו קציצות כבש עם יוגורט ורוטב מלפפון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.