קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות28
ציון בריאות24
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

מתכון פסטה גלם זוקיני ברוטב קארי טבעוני

מתכון פסטה גלם זוקיני ברוטב קארי טבעוני
מתכון פסטה גלם קישואים ברוטב קארי טבעוני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 28 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. אם יש לך מלח ים, תערובת עשב, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. מתכון זה מ glutenfreegoddess.blogspot.com יש 708 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 92% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מתכון רוטב פסטה קרם אבוקדו, אטריות קישואים ברוטב שמנת לימון טבעוני, ו אטריות קישואים ברוטב שמנת לימון טבעוני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.