קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

מתכונים ברביקיו מרינדה סטייקים, צלי, Kabobs ירקות

מתכונים ברביקיו מרינדה סטייקים, צלי, Kabobs ירקות
מתכון ברביקיו מתכונים מרינדה סטייקים, צלי, Kabobs ירקות מוכן תוך כ 5 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 0 גרם של שומן, וסך הכל 119 קלוריות. אתה מקבל מרינדה שמגישה 1. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן סלט, רוטב ווסטרשייר, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: Ka-Bam Kabobs מרינדה, מרינדה ברביקיו עבור סטייקים, ו קבב ירקות עם מרינדה עשבי תיבול ושום.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. רוח האורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.