קושיבינוני
מוכן ב28 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

נגיסי חזיר מטוגנים כפריים

נגיסי חזיר מטוגנים כפריים
נאגטס חזיר מטוגנים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 473 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. אם יש לכם חלב חמאה, חומץ יין, קאיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכונים דומים: נגיסי דגים מטוגנים, נגיסי דגים מטוגנים, ו נגיסי מוצרלה מטוגנים.

הוראות

1
מחממים סיר טיגון עמוק או סיר עם תחתית כבדה, עם מספיק שמן קנולה לבוא באמצע הדרך את הצדדים של הסיר, ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את העירית, jalapenos, שאלוט, שום, חומץ יין לבן, וחרדל. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שאלותשאלות
חרדלחרדל
עיריתעירית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מתבלים את החזיר במלח ופלפל, לפי הטעם. בקערה בינונית, לטאטא את החמאה והביצה יחד. בקערה גדולה, לשלב את הקמח, פפריקה, קאיין, מלח ופלפל, לפי הטעם. מצפים את החזיר מכל הצדדים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חזירחזיר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מסננים את החזיר מן החמאה ולהוסיף את החתיכות לקמח. לזרוק את החזיר בקמח לבטח את כל החזיר מצופה באופן שווה. לנער את עודף קמח. עבודה בקבוצות, מטגנים בשמן עמוק את הנאגטס עד מבושל דרך פריך, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
נגיסי עוףנגיסי עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
חזירחזיר
5
הסר את החזיר מן הטיגון כדי מגש מצופה מגבת נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מעבירים את החזיר למגש ומגישים עם חרדל חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חרדלחרדל
חזירחזיר

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קאייןקאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצהעירית קצוצה12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjalapenos כבוש טחוןjalapenos כבוש טחון907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)ירך חזיר, חתוך לחתיכותירך חזיר, חתוך לחתיכות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל מלאחרדל מלא