קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

נקניק ודגים אחד סיר

נקניק ודגים אחד סיר
נקניק ודגים אחד סיר לוקח מסביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 540 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. 2 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מאוכלרשת דורש נקניקיות בתפזורת, ורמוט, שום, לחם פריך. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 80%. הציון הזה די טוב. רייצ'ל ריי נקניק ודגים בסיר אחד, חוף המאהב של סיר דגים, ו סיר חרס תבשיל דגים ואורז דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים 1 כף שמן זית כתית מעולה, סיבוב המחבת, על אש בינונית-גבוהה. ראשים למעלה: השתמש במחבת עם מכסה צמוד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הנקניקייה ומתפוררים תוך כדי השחמה, כ -3 עד 4 דקות. בזמן שהנקניק משחים, כותשים את השום. מקלפים את הבצל, גוזמים את קצה השורש ואז פורסים דק.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את השום, הבצל ותפוחי האדמה למחבת עם הנקניקיה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. מכסים את התבנית עם מחצית מהורמוט או היין, מכסים את התבנית במכסה ומבשלים 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
ורמוטורמוט
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסירים את המכסה, מוסיפים את העגבניות ומערבבים בעדינות לתפוחי האדמה. מניחים פילה על גבי תפוחי האדמה ומכבים עם שאר הוורמוט או היין. מתבלים את הדג במלח ופלפל, לפי הטעם. מכניסים את המכסה למקומו ומבשלים עד שהדג אטום, בערך 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
ורמוטורמוט
דגיםדגים
ייןיין
5
מעל הדג פטרוזיליה, מיץ של 1/2 לימון ומקשטים בזילוף ליברלי של שמן זית כתית מעולה. להגשה, העבירו את תערובת הדגים והנקניקיות מהתבנית לקערות רדודות כדי להחזיק את המיץ. השתמש בלחם הקרוש כדי להשרות את המיצים ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
לחם פריךלחם פריך
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
מיץמיץ
לימוןלימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פיש עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוקס וילמט ואלי פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!