קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

נקניק לבבי ' נ ' שעועית

נקניק לבבי ' נ ' שעועית
אם יש לך בערך 25 דקות לבלות במטבח, נקניק לבבי ' נ ' שעועית יכול להיות מדהים ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 636 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו תערובת רוטב לסלט חווה, אורז, מים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 50%. נסו שעועית מייפל לבבית, שעועית לבבית עם בשר בקר, ו שעועית לבבית ואורז עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים נקניק ובצל בשמן על אש בינונית עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את השעועית, המים, העגבניות ותערובת רוטב הסלט. מביאים לרתיחה; מערבבים אורז. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 5 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
מעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקימעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)