קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניק סיני אורז מטוגן

נקניק סיני אורז מטוגן
נקניק סיני אורז מטוגן יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 268 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 9 אוהדים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, שמן שומשום, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך, אורז מטוגן עם נקניק סיני, ו אורז מוקפץ עם נקניק סיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא את האורז ו 4 כוסות מים לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא מכרז, ואת הנוזל נספג, 20 עד 25 דקות. לשטוף ולספוג את פטריות שיטאקי ב 1 כוס מים חמים עד שהתרכך, על 10 דקות. פורסים את הפטריות ומניחים בצד, שומרים נוזלים. מתבלים את העוף הטחון ברוטב סויה, שמן שומשום ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
עוף טחוןעוף טחון
פלפל לבןפלפל לבן
שמן שומשוםשמן שומשום
פטריותפטריות
רוטב סויהרוטב סויה
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים את שמן הירקות במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את השום ומבשלים עד ריחני. לזרוק את עוף הקרקע, פטריות, ונקניקיות. מבשלים ומערבבים עד שהעוף מתפורר, משחימים באופן שווה, וכבר לא ורוד. מערבבים את נוזל פטריות שמורות, רוטב סויה כהה, בצל ירוק, ואורז. מבשלים ומערבבים עד שהאורז מצופה באופן שווה ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויה כההרוטב סויה כהה
עוף טחוןעוף טחון
שמן צמחישמן צמחי
בצל ירוקבצל ירוק
פטריותפטריות
נקניקנקניק
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
רוטברוטב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים את הביצים על האורז, ערבוב עד הביצה הם כבר לא נוזל.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
אורזאורז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.