קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות מגולגלות.

נקניקיות מגולגלות.
נקניקיות מגולגלות יכולות להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 234 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 1 . גשו לסופר וקנו גבינה אמריקאית, טורטילה קמח, נקניקייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: נקניקייה צמחונית קלויה, מקפיא לזניה רול קופצים, ו קל פיצה פפרוני לזניה רול קופצים.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.