קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סוקוטאש

סוקוטאש
Succotash עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-906 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם בייבי לימה שעועית, חמאה, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו Succotash, Succotash, ו Succotash (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.