קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

סטייק חצאית עם Chimichurri כוסברה צ'ילה אדומה

סטייק חצאית עם Chimichurri כוסברה צ'ילה אדומה
סטייק חצאית מתכון עם Chimichurri כוסברה צ'ילה אדומה מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון דרום אמריקאי. מנה אחת מכילה 719 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 59 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו חומץ יין, כוסברה, פלפל צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סטייק חצאית עם צ'ימיצ' ורי, קפה ו Ancho צ'ילה חצאית סטייק עם ירוק צ' ילה-תפוח להתענג, ו סטייק חצאית עם רוטב צ'ימיצ' ורי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.