קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות96
מגזין

סטייק טונה כתום שומשום בגריל

סטייק טונה כתום שומשום בגריל
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן ופסקאטרית? סטייקי טונה כתומים שומשום בגריל יכולים להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 697 קלוריות, 50 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם כוס מנדרינה בגודל חטיף, אורז חום, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מדהים של 86%. סטייקי טונה בגריל עם בצל ירוק וחמאה כתומה, סטייקי טונה עם קרום שומשום, ו סטייקי טונה עם קרום שומשום דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. במחבת גדולה הקפיצו אפונה בחמאה ודבש עד שהם רכים פריכים.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים תפוזים וקשיו; מבשלים ומערבבים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
3
מברישים טונה עם 2 כפות מרינדה. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, שפשפו על מתלה הגריל לציפוי קל. צולים טונה, מכוסה, על אש גבוהה או צולים 3-4 אינץ'. מהחום במשך 3-4 דקות בכל צד עבור בינוני נדיר או עד ורוד מעט במרכז.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
מברישים טונה במרינדה שנותרה; מגישים עם אורז ותערובת אפונה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרכיב, משקה אלכוהולי, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, קטגוריית מוצרי מזון, מרלו, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, יין ורדים, Gruener Veltliner

מרכיב, משקה אלכוהולי ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק טונה. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.