קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

סטייק טונה מצופה שומשום על ארוגולה

סטייק טונה מצופה שומשום על ארוגולה
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו סטייק טונה עם שומשום מצופה באהי, שומשום קרוש טונה & אבוקדו עם אטריות שומשום חריף קישואים, ו שומשום קרוש Ahi טונה (מתכונים דומים).

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)8(יכול להיות או להרחיק)שומשום שחור ולבןשומשום שחור ולבן11 קילו קישואים,רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טריפלפל טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה11 קילו קישואים,שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סושי כיתה טונהסושי כיתה טונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.