קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות38
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

סטייק טונה סיציליאני ברוטב בצל

סטייק טונה סיציליאני ברוטב בצל
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? סטייק טונה סיציליאני ברוטב בצל יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 393 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ יין, סוכר, יין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו סטייקים טונה עם עגבניות לימון ובצל, סטייק טונה בגריל עם חמאת שמיר בצל, ו סטייק טונה צרוב עם ווסאבי-מיונז בצל ירוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.