קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות81
מגזין

סטייק ממולא תרד

סטייק ממולא תרד
מתכון תרד ממולא סטייק יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 50 דקות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 267 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה עובד גם כמנה עיקרית ידידותית לתקציב עבור יום האהבה. גשו לסופר וקנו מלח, גבינת פרמזן, פלפלים קלויים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 81%. ציון זה הוא עצום. מתכונים דומים: סטייק פלנק ממולא תרד, סטייק פלנק ממולא תרד ופטה, ו סטייק צלעות ממולא תרד וגורגונזולה.

הוראות

1
בקערה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים; מערבבים היטב.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
חותכים סטייק אופקית מקצה ארוך עד 1/2 אינץ'. של הקצה הנגדי; פתוח (כמו ספר) ולשטח 1/2-ב. עובי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
3
מורחים תערובת תרד על הסטייק עד 1 אינץ'. של קצוות.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
4
להתגלגל, בסגנון ג ' לי רול, החל בצד ארוך; עניבה עם מחרוזת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
חוט קצביםחוט קצבים
5
מניחים בתוך 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה. מכסים ואופים ב 350 כ 1 שעה. לחשוף; אופים 30-45 דקות יותר או עד שהם רכים.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6
בואו לעמוד 10-15 דקות.
7
חותכים ל-1/2 אינץ'. פרוסות.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.