קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

סטייק עין צלוי ובצל אדום

סטייק עין צלוי ובצל אדום
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית קטוגנית? סטייק עין צלוי ובצל אדום יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 86 גרם של שומן, וסך הכל 1053 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם יש לך חומץ בלסמי, פלפל טחון, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: בצל אדום כבוש, סטייק בגריל ובצל ירוק, ו סטייק בגריל עם בצל ירוק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שני ויינס עמק קולומביה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 7 דולר.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.