קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות92
מגזין

סטייק עם רוטב בוטנים וברוקולי

סטייק עם רוטב בוטנים וברוקולי
סטייק עם רוטב בוטנים וברוקולי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 572 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. אם יש לך רוטב סויה, שיני שום, פתיתי פלפל אדום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. 21 אדם התרשמו מתכון זה. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית נסו סטייק עם רוטב בוטנים ג'ינג'ר, סטייק צלע עם רוטב בוטנים חם, ו קבב סטייק עם רוטב בוטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.