קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

סטייק פלפל בבישול איטי

סטייק פלפל בבישול איטי
סטייק פלפל בבישול איטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-36 גרם חלבון, 12 גרם שומן ובסך הכל 309 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.79 דולר למנה. מתכון זה מבית Allrecipes דורש ציר בקר, בצל, פטריות ושמן צמחי. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האהבה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-20 דקות. עם ציון של 70%, המנה הזו די טובה. סטייק פלפל בבישול איטי, סטייק פלפל בבישול איטי וסטייק פלפל בבישול איטי דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אתה יכול לנסות את Tenuta di Nozzole Chianti Classico Riserva (חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Chianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Chianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ריחות פריכים, בשלים, פירות יער אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, הטעמים מראים תווים קלאסיים של סנג'ובזה של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. משתלב היטב עם בשרים ורטבים לפסטה בשרית, עופות וגבינות קשות.