קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות80
מגזין

סירופ מייפל טופי

סירופ מייפל טופי
סירופ מייפל טופי דורש בערך 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 15 מנות. עם 226 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סירופ מייפל אמיתי, מקלות עץ, שלג נקי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים באמת אהבו את המתאבן הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . וזה מעולה. מתכונים דומים: סירופ פתרון: סירופ מייפל תוצרת בית, 10 דברים שאתה כנראה לא יודע על הכנת סירופ מייפל (: קציצות נקניק מייפל), ו המרכיב הסודי (סירופ מייפל): פירה מייפל בטטות.

הוראות

1
לארוז קערה גדולה או צלחת אפייה מלאה שלג נקי, טרי. להחליק את החלק העליון של השלג שטוח, ומניחים אותו במקפיא להישאר קר בזמן שאתה מבשל את הטופי.
מרכיבים שתצטרך
טופי.טופי.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
יוצקים את סירופ מייפל לתוך סיר גדול, מביאים אותו לרתיחה, ומבשלים מעל חום בינוני נמוך, ערבוב עם כף עץ, עד מדחום ממתקים קורא בין 235 ו 245 F (112 עד 118 C), או כמות קטנה של סירופ ירד לתוך מים קרים יוצר כדור מוצק.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים על 2 כפות של סירופ לכל חתיכה על השלג בקווים דקים על 5 סנטימטרים.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
4
תן לרצועות הסירופ להתקרר ולהיות המשרד במשך 3 עד 5 שניות. משוך את רצועות הממתקים מתוך השלג, ולאחר מכן רוח לסוכריה על מקל פופ עץ סביב. לאכול בעוד עדיין קצת חם.
מרכיבים שתצטרך
פופפופ