קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות24
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלאווי תפוחים

סלאווי תפוחים
לחם סלב תפוחים יכול להיות בדיוק המתכון ללא חלב שחיפשתם. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 389 קלוריות, 25 גרם חלבון ו-19 גרם שומן כל אחת. תמורת 73 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו טריזים לשומרי משקל, טריזים ניתנים למריחה, בצל ירוק, תערובת סלאו קולי בשלושה צבעים, ועוד מספר מצרכים להכין את זה היום. זה עובד היטב בתור תוספת זולה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 56%, המנה הזו מוצקה. סנדוויצ'י עוף עם סיידר תפוחים קשים עם סנדוויץ' עוף שקדים, סנדוויצ'ים לבישול איטי של ברביקיו תפוחי חזיר עם סלאו תפוחים גזר, וסנדוויצ'י עוף מנגל תפוחים עם סלאו תפוחים דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בקערה בינונית, שלבו את תערובת סלאו קול, תפוח, בצל, רוטב סלאו, ג'ינג'ר ופלפל לפי הטעם; מערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
לחם מחיטה מלאה 45 קלוריותלחם מחיטה מלאה 45 קלוריות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
3/4 כוס תערובת סלאו קולי מגוררת בשלושה צבעים3/4 כוס תערובת סלאו קולי מגוררת בשלושה צבעים
תערובת סלאו קולי מגוררת בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי מגוררת בשלושה צבעים
2 כפות בצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבד2 כפות בצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבד
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבדבצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבד
2
מורחים 1 פרוסות גבינה על כל אחת מ-4 פרוסות לחם, מעליהן 1/4 כוס תערובת סלאו קולי, 3 פרוסות חזיר ופרוסת לחם.
מרכיבים שתצטרך
טריזים שומרי משקל טריזים למריחהטריזים שומרי משקל טריזים למריחה
4 טריזים למריחה של שומרי משקל, מרוככים (בחרו את הטעם האהוב עליכם: פלפל שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)4 טריזים למריחה של שומרי משקל, מרוככים (בחרו את הטעם האהוב עליכם: פלפל שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
טריזים למריחה של שומרי משקל, מרוככים (בחרו את הטעם המועדף עליכם: פלפל שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)טריזים למריחה של שומרי משקל, מרוככים (בחרו את הטעם המועדף עליכם: פלפל שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מגישים מיד.