קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט Tricolore של אנדיב , סלק, ארוגולה, Pantzaria Salata

סלט Tricolore של אנדיב , סלק, ארוגולה, Pantzaria Salata
סלט Tricolore של Endive, סלק, ארוגולה, Pantzaria Salata דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 269 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, פיסטוקים, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות סביר. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 91% וזה מרהיב. נסו סלט Tricolore של Endive, סלק, ארוגולה, Pantzaria Salata, סלט ארוגולה עם ריקוטה סלטה, ו סלט סלק עם ריקוטה סלטן וזיתים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום שטף, אבל לא גזוז או סלק קלוף על גבי מלח כוס 1 על תבנית אפייה, וצולים בתנור 350 מעלות F במשך 1 1/2 שעות, או עד מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו מגניב. לובש כפפות או מחזיק עם חתיכת ניילון לעטוף, לחתוך את הגבעולים, לקלף.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים כל סלק לשניים, לחתוך פרוסות 1/2 אינץ', ולאחר מכן קוביות בינוניות על ידי חיתוך בכיוון ההפוך.
מרכיבים שתצטרך
4
טוסט אגוזים בתנור 400 מעלות F במשך 15 דקות, זורק פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב את כל המרכיבים ויניגרט, ערבוב טוב, הוספת אגוזים כאשר מגניב.
מרכיבים שתצטרך
6
חתוך את סוף הכוורת, חתוך לשניים, הפרד את העלים לכל מחצית, אבל רפורמה כל אחד כמו 1/2 ראש כוורת. עבור כל סלט, במקום 1/2 סלק כוס, 1 ארוגולה כוס, 1/2 endive על צלחת. עבור כל סלט להתחיל עם 1/3 כוס ויניגרט, 1/8 כפית מלח, ו 1/8 כפית פלפל בקערה בינונית. לזרוק כל אחד משלושת המרכיבים, בנפרד בויניגרט, וודא לזרוק את הסלק האחרון. למעלה עם 1/8 כוס פרמזן מגולח.
מרכיבים שתצטרך
7
חזור על שלושה סלטים הנותרים.
8
מגישים באופן מיידי. מילואים הלבשה שמאלית.