קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט הודו סלסה

סלט הודו סלסה
המתכון סלסה סלט הודו מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 902 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם טורקיה, עלי חסה, n סלסה עבהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: סלט עוף או הודו מקסיקני עם עגבניות וסלסה שעועית שחורה, המבורגר הודו עם סלסה, ו קציצות הודו עם סלסה פאן.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט חסה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תערובת סלט כפית על חסה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino נוצץ רוזה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.