קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

סלט חסה מלפפון כתום

סלט חסה מלפפון כתום
זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. לכו לחנות ואספו חסה קרועה של ביב, מיץ תפוזים, דבש ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כף מעולה של 85%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט יוגורט, מלפפון וחסה, סלט חסה ומלפפון בוסטון, ו סלט חסה ומלפפון עם רוטב לימון.

הוראות

1
על שתי צלחות סלט מסדרים את החסה, חלקי התפוז והמלפפון. בקערה קטנה מקציפים את מיץ התפוזים, הדבש, השמן והחומץ.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
חומץחומץ
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מזלפים מעל סלטים.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. הגפנים הישנות של סנט פרנסיס זינפנדל עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
סנט פרנסיס גפנים ישנים זינפנדל
סנט פרנסיס גפנים ישנים זינפנדל
כאשר אנו אומרים" גפנים ישנות", אנו מתכוונים לגפנים לפחות חמישים ולעתים קרובות עד מאה שנה. מצאנו סדרה של כרמים קטנים במחוז סונומה המתוארכים לתחילת המאה הקודמת. בגלל גילם הגדול, חלקות אלה מניבות פחות מארבעה טון לדונם של פרי מרוכז במיוחד. גפני פטיט סירה ואליקנטה בושט הנטועים בין הזינפנדל מוסיפים מרקם וצבע לתערובת השדה. "היה לנו קציר מאוחר, כך שחלק מהענבים הפכו לצימוקים, והעצימו עוד יותר את טעמי הזן. לאחר ריסוק, היין מותסס במיכלי נירוסטה במשך שתים עשרה עד שמונה עשרה יום, ואז מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאיות חדשות בין שתים עשרה לחמישה עשר חודשים. היין מוחזק עוד ארבעה עד שמונה חודשים לאחר הבקבוקים. זהו זין שמנמן ושכבתי עם טעמי דובדבן שחור, פטל ופלפל שחור מורכבים הנפרשים על החיך."