קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות54
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טונה ים תיכוני עם קרוטונים

סלט טונה ים תיכוני עם קרוטונים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט טונה ים תיכוני עם קרוטונים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 433 קלוריות. אם יש לכם שמן זית, מלפפון, טונהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו סלט ים תיכוני עם קרוטונים לחם זית, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו סלט טונה ים תיכוני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ריימונד R אוסף מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.