קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה טאקו

סלט פסטה טאקו
סלט פסטה טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 599 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן כל אחד. 139 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. . אם יש לך שמנת, שבבי תירס, רוטב לסלט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הרוטב סלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגת שוקולד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו סלט פסטה טאקו, סלט טאקו פסטה, ו סלט פסטה טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה. מבשלים פסטה ספירלית לרתיחה, ערבוב מדי פעם, עד מבושל דרך עדיין מוצק עד הנשיכה, על 12 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטת חולץ פקקיםפסטת חולץ פקקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה ומערבבים בקר טחון. מבשלים ומערבבים עד שהבשר מתפורר, משחימים באופן שווה, וכבר לא ורוד, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לנקז ולהשליך כל גריז עודף. מערבבים טאקו תיבול לתערובת בשר בקר; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
בקרבקר
4
מערבבים תערובת בקר לתוך פסטה; לזרוק חסה, עגבניות, גבינת צ ' דר, בצל, רוטב צרפתי, שבבי תירס לתערובת פסטה. למעלה עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צרפתירוטב צרפתי
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
בצלבצל
פסטהפסטה
בקרבקר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.