קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות31
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קוסקוס קארי

סלט קוסקוס קארי
סלט קוסקוס בקארי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה יש 501 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 31 אוכלים וטבחים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. אם יש לכם כרובית, יוגורט יווני, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח הכשר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 88%. ציון זה הוא עצום. נסו סלט קוסקוס קארי, סלט קוסקוס קארי, ו סלט עדשים אדומות בקארי, קולרבי וקוסקוס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
כרובית: שים מתלה לתנור במרכז התנור. חממו את התנור ל -400 מעלות צלזיוס. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
כרוביתכרובית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
בקערה בינונית זורקים את הכרובית ושמן הזית יחד עד לציפוי. שמים בשכבה אחת על תבנית האפייה המוכנה ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. צולים עד להזהבה ורכה, בערך 25 עד 30 דקות. מניחים בצד להתקרר למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרוביתכרובית
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
סלט: בסיר בינוני מביאים לרתיחה את מרק העוף, אבקת הקארי והמלח על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת קאריאבקת קארי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מסירים את התבנית מהאש ומערבבים פנימה את הקוסקוס. מכסים את הסיר ומאפשרים לקוסקוס לספוג את הנוזל, בערך 5 עד 7 דקות. מקציפים את הקוסקוס במזלג ומעבירים אותו לקערת הגשה גדולה. מערבבים פנימה את הכרובית המבושלת, החמוציות, הקשיו, המלפפון, הפטרוזיליה וגרידת הלימון. מקררים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
חמוציותחמוציות
גרידת לימוןגרידת לימון
קוסקוסקוסקוס
מלפפוןמלפפון
קשיוקשיו
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
סירסיר
6
הַלבָּשָׁה: בקערה קטנה מקציפים יחד את היוגורט, שמן הזית ואבקת הקארי לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שמן זיתשמן זית
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מקציפים פנימה את מיץ הלימון ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
רגע לפני ההגשה מוסיפים את הרוטב לסלט וזורקים היטב לציפוי.

מרכיבים

1ראש בינוניכרובית, גזוז וחותכים לחתיכות 1/2 עד 1 אינץכרובית, גזוז וחותכים לחתיכות 1/2 עד 1 אינץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת) קוסקוסתיבת) קוסקוס1(4 אינץ') חתיכת מלפפון, קלופים, זרע וקצוץ לתוך 1/2 אינץ(4 אינץ') חתיכת מלפפון, קלופים, זרע וקצוץ לתוך 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)אבקת קארי קלה (מומלץ: Spice Islands)אבקת קארי קלה (מומלץ: Spice Islands)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קארי קלה (מומלץ: Spice Islands)אבקת קארי קלה (מומלץ: Spice Islands)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יוונייוגורט יווני6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1גדוללימון, מקונןלימון, מקונן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו קצוצים בגסות, קלויים ומלוחים קלותקשיו קצוצים בגסות, קלויים ומלוחים קלות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים