קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

סלט שרימפס לימון-בזיליקום

סלט שרימפס לימון-בזיליקום
סלט שרימפס לימון-בזיליקום הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 200 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו את הפלפל, סלט ירקות, מרינדה לימון-בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון 68% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט שרימפס לימון-בזיליקום, שרימפס עם מיונז לימון-בזיליקום, ו ריזוטו שרימפס בזיליקום לימון.

הוראות

1
לקלף שרימפס, ו devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
2
מניחים שרימפס הבא 4 מרכיבים בשקית גדולה zip-top פלסטיק מקפיא. חותם וצינה 8 שעות או עד 24 שעות, הפיכת שקית מדי פעם. מערבבים בזיליקום 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
3
ניקוז ולהשליך מרינדה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
מחלקים ירקות באופן שווה בין סלסלות פרמזן או קערות הגשה; מסדרים תערובת שרימפס סחוט באופן שווה על חסה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חסהחסה
ירוקירוק
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים עם ויניגרט לימון טרי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
לימוןלימון

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.