קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

סלמון אסייתי פשוט

סלמון אסייתי פשוט
סלמון אסייתי פשוט הוא מתכון אסייתי שמגיש 4. מנה אחת מכילה 306 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -20 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם פילה סלמון, בצל ירוק, רוטב סלט ג'ינג'ר שומשום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בהתחשב בכל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 61% , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלמון עם בוק צ'וי, רוטב אסייתי וביצי סלמון , סלט אסייתי פשוט וסלאו אסייתי פשוט .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, משלבים 2/3 כוס רוטב, בצל וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
להוסיף סלמון; לאטום שקית ולהפוך למעיל. מקררים למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
3
מסננים וזורקים את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
4
מניחים סלמון ב-8 אינץ' משומן. תבנית אפייה מרובעת.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
אופים, ללא כיסוי, ב-375 מעלות למשך 10 דקות. לטפטף עם יתרת הרוטב.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
6
אופים 5-10 דקות יותר או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
7
מזלפים מיצי מחבת לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות שמנתות וחמאתיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף בהיר ודל טאנין כמו הפינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.