קושיקשה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

סלמון בגריל עם חומץ שרי-זיגוג דבש

סלמון בגריל עם חומץ שרי-זיגוג דבש
סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש דורש מסביב 1 שעה ו 6 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 328 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . אם יש לכם אבקת אנצ'ו צ' ילה, חרדל דיז'ון, סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. נסו סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש ועגבניות מתובלות, סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש ועגבניות מתובלות, ו סטייק סלמון צלוי עם חומץ שרי-זיגוג דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן מעל חום גבוה, להפחית את החומץ עד 1/4 כוס. בקערת ערבוב, לשלב את סירופ חומץ עם חרדל, דבש, ואבקת אנצ 'ו צ' ילה ומתבלים לפי הטעם עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חומץחומץ
דבשדבש
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
תן לנוח 30 דקות. מחממים גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מברשת הסלמון עם זיגוג גריל 3 דקות בכל צד עבור בינוני.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו